piątek, 7 sierpnia 2015

shein reviev

hej! Wczoraj przyszła do mnie kolejna paczka z shein. Jestem mile zaskoczona, bo przyszła bardzo szybko, porównując pozostałe rzeczy, szła tylko 10 dni, a to niewiele porównując do innych tego typu firm. Tym razem zamówiłam spodnie i sweterek. Z rzeczy jestem zadowolona, są naprawdę nieźle wykonane, będą się świetnie nadawać na chłodniejsze wieczory, których mi niestety obecnie brakuję, nienawidzę jak jest tak duszno grr! A wy zamawialiście coś z sheinside, byliście zadowoleni tak jak ja?

 ( tak nadal mam problem z aparatem, więc zdjęcia niestety nie moje)

2 komentarze :

  1. Ja nie zamawiałam nic z tej stronki, ale podobno rzeczy są naprawdę porządne :)
    Pozdrawiam

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiałam ale dużo osób ją poleca :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń